STRONA GŁÓWNA
- O nas
- Aktualności
- Historia Ośrodka
- Nasz Patron
- Wydarzenia w SOSW
- Media o nas
- Publikacje nauczycieli
- Dokumenty szkolne
- Galeria
- Kontakt
- RODO
- Deklaracja dostępności cyfrowej
REKRUTACJA
Zespół Wczesnego Wspomagania Rozwoju
Szkoła
Przysposabiająca
do Pracy
Ośrodek zakwaterowania wychowanków
Zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze
DLA RODZICÓW
OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW
PROGRAM "ZA ŻYCIEM"
REALIZOWANE PROJEKTY
WWRD
FESTIWAL PIOSENKI
SZKOŁA ĆWICZEŃ UP
KLUB HISTORYCZNY
KONFERENCJE NAUKOWE
STOWARZYSZENIE
ARCHIWUM
- rok szk. 2007/2008
- rok szk. 2008/2009
- rok szk. 2009/2010
- rok szk. 2010/2011
- rok szk. 2011/2012
- rok szk. 2012/2013
- rok szk. 2013/2014
- rok szk. 2014/2015
- rok szk. 2015/2016
- rok szk. 2016/2017
- rok szk. 2017/2018
- rok szk. 2018/2019
- rok szk. 2019/2020
szkoła podstawowa
Szkoła Podstawowa ma najdłuższą, bo przeszło pięćdziesięcioletnią tradycję. Uczęszczają do niej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, znacznym oraz ze sprzężeniami. Klasy młodsze (I - III) realizują nauczanie w komfortowych warunkach, w osobnym budynku przy ul. Kazimierza Wielkiego 67. Szkoła jest otoczona zielonym ogrodem, gdzie dzieci w sposób bezpieczny mogą odpoczywać, bawić się i uczyć poprzez obserwacje oraz działania. Przytulne sale lekcyjne, baza zgromadzonych pomocy dydaktycznych pozwalają z powodzeniem realizować treści nauczania i wychowania, zgodnie z zasadami metodyki. Poczucie bezpieczeństwa, ciepła, spokoju i domowej atmosfery mają kolosalny wpływ na zdolności adaptacyjne. Klasy IV-VIII dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim realizują dalszy ciąg edukacji w budynku przy ul. Stasiaka 1A. Uczniowie są bardziej dojrzali i mogą w pełni zintegrować się ze społecznością szkolną. Zajęcia odbywają się w małych zespołach klasowych, co sprzyja rozwojowi społecznemu, lepszemu przyswajaniu wiedzy i nawiązywaniu bliższych relacji z nauczycielami i kolegami w klasie. Dzięki temu, że uczniowie przebywają w gronie rówieśników o podobnych dysfunkcjach, potrzebach i możliwościach, rozwój przebiega harmonijnie, dzieci rozwijają swoje zainteresowania, nabierają zaufania, czują się akceptowane i odnoszą sukcesy w różnych dziedzinach. Dla uczniów z problemami zdrowotnymi lub zaburzeniami w zachowaniu istnieje możliwość organizacji nauczania indywidualnego.
Podstawą
przyjęcia ucznia do szkoły jest posiadanie orzeczenia o
potrzebie kształcenia specjalnego, które wydaje Poradnia
Psychologiczno-Pedagogiczna. Dokumenty do pobrania (tutaj)
|
Designed by Alpha Studio Copyright © K.S. 2007-2020