„POZWÓL MI ZROZUMIEĆ ŚWIAT” Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 10.1.3 Edukacja w szkołach prowadzących kształcenie ogólne Regionalny Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Trwa I tura rekrutacji do projektu - projekt będzie realizowany do 31 sierpnia 2022 r. w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. ks. J. Twardowskiego w Bochni. Celem projektu jest podniesienie wśród 40 uczniów Szkoły Podstawowej Specjalnej w SOSW w Bochni kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych niezbędnych na rynku pracy tj. kompetencji i umiejętności matematyczno-przyrodniczych, kompetencji informatycznych oraz kompetencji emocjonalno-społecznych poprzez prowadzenie dodatkowych i specjalistycznych zajęć dostosowanych do indywidualnych możliwości i potrzeb uczniów. Uzupełnieniem prowadzonych działań będzie doposażenie pracowni TIK, utworzenie i wyposażenie międzyszkolnego laboratorium matematycznop, międzyszkolnej pracowni arteterapii i rozwoju osobowości, doposażenie istniejącej pracowni gospodarstwa domowego oraz zakup materiałów i pomocy dydaktycznych do prowadzenia terapii uczniów. W Projekcie może uczestniczyć 56 dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, zamieszkujących w rozumieniu kodeksu cywilnego na terenie województwa małopolskiego uczęszczających do szkoły podstawowej w SOSW w Bochni. Oferowane dla nich wsparcie obejmuje zakup wyposażenia i dodatkowe zajęcia pozalekcyjne. Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym im. ks. J. Twardowskiego w Bochni obejmuje: · utworzenie i wyposażenie międzyszkolnego laboratorium matematyczno-przyrodniczego, · wyposażenie pracowni TIK, · utworzenie i wyposażenie międzyszkolnej pracowni arteterapii i rozwoju osobowości, · zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu do prowadzenia muzykoterapii uczniów, · zakup materiałów/pomocy dydaktycznych oraz sprzętu do prowadzenia teatroterapii uczniów, · wyposażenie pracowni gospodarstwa domowego, · materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć. Dodatkowe zajęcia dydaktyczne, terapeutyczne i specjalistyczne będą prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących, z wykorzystaniem otwartych zasobów edukacyjnych i narzędzi TIK. Uczeń/uczennica będzie uczestniczyć w zajęciach do czasu wyrównania deficytów; grupa będzie składać się z od 5 do 8 uczniów. Zad. 1: Zajęcia rozwijające kompetencje matematyczno-przyrodnicze - zajęcia dla uczniów z różnymi rodzajami niepełnosprawności intelektualnej w klasach I-VIII Rok szkolny 2020/2021 · zajęcia matematyczno – przyrodnicze (4 grupy po 7 osób) – 180 godzin, · wycieczka edukacyjna do Warszawy – 28 uczestników (zajęcia i warsztaty Centrum Nauki Kopernika, Planetarium i Narodowe Muzeum Techniki), · wycieczka edukacyjna do Krakowa - 28 uczestników (zajęcia w Ogrodzie Doświadczeń), · wycieczka edukacyjna do Wrocławia - 28 uczestników (zajęcia w Hydropolis oraz w Oceanarium). Rok szkolny 2021/2022 · zajęcia dydaktyczne matematyczno – przyrodnicze (4 grupy po 7 osób) – 180 godzin, · wycieczka edukacyjna do Warszawy – 28 uczestników (zajęcia i warsztaty Centrum Nauki Kopernika, Planetarium i Narodowe Muzeum Techniki), · wycieczka edukacyjna do Krakowa - 28 uczestników (zajęcia w Ogrodzie Doświadczeń), · wycieczka edukacyjna do Wrocławia - 28 uczestników (zajęcia w Hydropolis oraz w Oceanarium). Zad. 2: Zajęcia rozwijające zainteresowanie technologią informacyjną i IT - zajęcia dla uczniów z różnymi rodzajami niepełnosprawności intelektualnej w klasach I-VIII Rok szkolny 2020/2021 · zajęcia dydaktyczne z informatyki (1 grupa po 8 osób) – 115 godzin, Rok szkolny 2021/2022 · zajęcia dydaktyczne z informatyki (1 grupa po 8 osób) – 115 godzin. Zad. 3: Arteterapia - zajęcia dla uczniów z różnymi rodzajami niepełnosprawności intelektualnej w klasach od IV do VIII Rok szkolny 2020/2021 · zajęcia rewalidacyjne z arteterapii (1 grupa po 5 osób) – 120 godzin, Rok szkolny 2021/2022 · zajęcia rewalidacyjne z arteterapii (1 grupa po 5 osób) – 120 godzin. Zad. 4: Muzykoterapia - zajęcia dla uczniów z różnymi rodzajami niepełnosprawności intelektualnej w klasach IV -VIII Rok szkolny 2020/2021 · zajęcia rewalidacyjne z muzykoterapii (1 grupa po 8 osób) – 100 godzin, Rok szkolny 2021/2022 · zajęcia rewalidacyjne z muzykoterapii (1 grupa po 8 osób) – 100 godzin. Zad. 5: Teatroterapia - zajęcia dla uczniów z różnymi rodzajami niepełnosprawności intelektualnej uczących się w klasach od IV -VIII Rok szkolny 2020/2021 · zajęcia terapeutyczne (1 grupa po 8 osób) – 160 godzin, Rok szkolny 2021/2022 · zajęcia terapeutyczne (1 grupa po 8 osób) – 160 godzin. Zad. 6: Zajęcia rozwijające zaradność osobistą, prowadzone metodą ergoterapii - zajęcia dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, uczących się w klasach od IV do VIII Rok szkolny 2020/2021 · zajęcia dydaktyczne (1 grupa po 5 osób) – 120 godzin, Rok szkolny 2021/2022 · zajęcia dydaktyczne (1 grupa po 5 osób) – 120 godzin. Zad. 7: Socjoterapia - zajęcia dla uczniów z różnymi niepełnosprawnościami intelektualnymi w klasach od IV-VIII Rok szkolny 2020/2021 · zajęcia specjalistyczne (3 grupy po 5 osób) – 105 godzin, Rok szkolny 2021/2022 · zajęcia specjalistyczne (3 grupy po 5 osób) – 105 godzin. ***
Biuro projektu znajduje się na II piętrze w budynku przy ul. Stasiaka 1A – pokój nr 19
|
„Cyfrowy Powiat Bocheński” - E-administracja w Powiecie Bocheńskim.
Używamy plików cookies w celu optymalnej obsługi Państwa wizyty na naszej stronie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.