rok szk. 2012/2013

14.07.2021

WYCIECZKA DO BIELSKA-BIAŁEJ I WISŁY   (czytaj więcej) 1
Wycieczka do Bielska-Białej i Wisły

Dnia 5 czerwca, wczesnym rankiem, nie zważając na rzęsisty deszcz wyruszyliśmy na wycieczkę szkolną do Bielska-Białej i Wisły.

W planie wyjazdu mieliśmy zwiedzanie Wytwórni Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej, panoramę miasta z góry Szyndzielnia oraz wizytę w Wiśle.

W wytwórni, uczniowie ze szkoły przy ul. Kazimierza Wielkiego, mieli możliwość poznania etapów tworzenia znanych nam wszystkim filmów rysunkowych.

W towarzystwie Reksia, Bolka i Lolka oraz Kapitana Klippera odwiedziliśmy pracownię animacji, malarnię, pokój zdjęć oraz salę nagrań dźwiękowych. Zobaczyliśmy jak twórcy zmieniają scenariusz w gotowy film.

Podczas pobytu w wytwórni mogliśmy także przebywać wśród prawdziwych dekoracji, rekwizytów oraz podziwiać projekty postaci i rysunki animacyjne.

Zwiedzanie zakończyliśmy projekcją ulubionych bajek w sali kinowej.

Po niezwykłej przygodzie w świecie animacji udaliśmy się autokarem w kierunku góry Szyndzielnia, na szczyt, której wyjechaliśmy kolejką linową. Ta przejażdżka była dla nas nie lada atrakcją. Ci, którzy jechali nią po raz pierwszy trochę się obawiali, ale klimat góry był tego wart.

Pani Przewodnik, przybliżając nam historię miasta sprawiła, że od samego początku byliśmy zauroczeni pięknem tego miejsca i widokami na Beskid Śląski.

Kolejną atrakcją podróży był pobyt w Wiśle, mieście rozsławionym przez Adama Małysza.

Dech zaparł nam widok skoczni narciarskiej nazwanej imieniem sławnego polskiego skoczka, pełne uroku było również miasto.

Mimo zmęczenia, pełni niesamowitych wrażeń, wróciliśmy późnym wieczorem do Bochni.

Mamy nadzieję, że wspólnie spędzone chwile pozostaną na długo w naszej pamięci.

Organizatorzy

WYCIECZKA DO BIELSKA-BIAŁEJ I WISŁY   (czytaj więcej) 1

Galeria zdjęć

Logotypy funduszy UE

„Cyfrowy Powiat Bocheński” - E-administracja w Powiecie Bocheńskim.

Używamy plików cookies w celu optymalnej obsługi Państwa wizyty na naszej stronie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.